سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 61
  • بازدید دیروز: 42
  • کل بازدیدها: 407933



My Favorite Movies and Quotes
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 90 مرداد 5 :: 9:14 صبح ::  نویسنده : Nasrin Mohebbian

 

آقا یوسف به صورت آرایش کرده رعنا خیره میشود.
رعنا: چیه بابا؟
آقا یوسف(با حس حسادت) : دارم از خودم می پرسم آرایش کرده خوشگل تری یا آرایش نکرده؟
رعنا: جواب؟
آقا یوسف: مادرت قشنگ ترین زنی بود که من تو عمرم دیدم. اون هیچ وقت خودشو آرایش نمی کرد.
رعنا: خب یه کلمه بگو دوس نداری من آرایش کنم.
آقا یوسف دست دراز می کند و دستگاه پخش را روشن می کند. صدای موسیقی پخش می شود. از قیافه رعنا می فهمیم که این موسیقی را دوست ندارد. تلفن همراه رعنا زنگ می زند. رعنا دوان دوان به اتاقش می رود و سر راه موسیقی را خاموش می کند و در را پشت سر خود می بندد. آقا یوسف در عین حال که ناراضی به نظر می رسد، فرصت می یابد تا احتمالا گفتگوی تلفنی رعنا را درست بشنود، ولی درست نمی شنود...
صدای رعنا(خوشحال) : دارم صبحونه می خورم ...حالا؟(می خندد) نه، خیلی زوده...بهتره عجله نکنیم، باید برم...(می خندد)..خداحافظ...



فیلم خوبی بود..یه فیلم رئال..یه سری سوال برام پیش اورد ولی اثر خودشو هم گذاشت.بازی مهدی هاشمی و حسش عالی بود .بقیه هم خوب بودن...اگه تونستید و فیلم واقعگرا دوست داشتید پیشنهاد میکنم.




موضوع مطلب :