سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 59
  • بازدید دیروز: 42
  • کل بازدیدها: 407931



My Favorite Movies and Quotes
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 89 دی 27 :: 8:59 عصر ::  نویسنده : Nasrin Mohebbian

 

 

It was one of those days when it"s a minute away from snowing and there"s this electricity in the air, you can almost hear it. And this bag was, like, dancing with me. Like a little kid begging me to play with it. For fifteen minutes. And that"s the day I realized there was this entire life behind things, and... this incredibly benevolent force, that wanted me to know there was no reason to be afraid, ever. Video"s a poor excuse, I know. But it helps me remember... and I need to remember... Sometimes there"s so much beauty in the world I feel like I can"t take it, like my heart"s going to cave in.

 

یکی از او اون روزها بود که هر دقیقه ممکن بود برف بیاد و یک جریان الکتریکی خاصی تو هوا بود، تقریبا می شد صداشو شنید. و این کیسه پلاستیکی مثل این بود ..که با من می رقصید. مثل یه بچه کوچیک که ازم می خواست باهاش بازی کنم..برای 15 دقیقه ..و اون روزی بود که من فهمیدم که یه زندگی کامل پشت هر چیزی هست..این نیروی باورنکردنی خیرخواه..که می خواست من بدونم که هیچ دلیلی نداره که هیچوقت بترسم. ویدیو یک بهونه الکیه ..می دونم..ولی این کمکم می کنه که یادم بیاد..و من احتیاج دارم که یادم بمونه..که بعضی وقتها انقدر زیبایی تو این دنیا وجود داره که احساس می کنم دیگه نمی تونم تحملش کنم..مثل این می مونه که قلبم داره منفجر میشه..

 


(یکی از زیباترین صحنه هایی که تو فیلمها دیدم + موزیک فوق العاده اش)




موضوع مطلب :